SpeedAir
obrazek O nas
obrazek Piloci
obrazek Flota
obrazek Zarząd
obrazek Galeria
obrazek Kontakt
obrazek Statut linii
obrazek Regulamin Szkółki
obrazek System VMS
obrazek Rekrutacja
obrazek Dołącz do nas
obrazek Events
Polecamy
Aktualnie online
Gości online: 3
Użytkowników: 0
Zarejestrowanych: 58
Najnowszy: Vindow
Krok 1/2 - Test sprawdzający.
Aby ubiegać się o przyjęcie do linii SpeedAIR, należy poprawnie odpowiedzieć na wszystkie pytania!
1. Planujesz wykonać lot na trasie Kraków - Frankfurt, którego trasa prowadzi na zachód, wybierzesz poziom lotu:

FL360
FL370
FL355

2. W trakcie kołowania do pasa 28 dostajesz od kontroli informację o zmianie wiatru i polecenie startu z pasa przeciwległego. Będziesz startował z pasa:

10
31
09

3. Zamierzasz  lądować na pewnym lotnisku o pasach 05/23 i 15/33. Wieje wiatr z kierunku 290 stopni o sile 11 węzłów. Do lądowania wybierzesz pas:

23
15
05
33

4. Zgoda na lot IFR nie zawiera:

lotniska docelowego
numeru pasa do odlotu
kodu transpondera
instrukcji kołowania

5. Maksymalna prędkość samolotu w przestrzeni niekontrolowanej G poniżej FL100 to:

250 wezłów
200 wezłów
290 wezłów
bez ograniczeń

6. Procedura STAR to:

procedura odlotowa z lotniska
procedura dolotowa do lotniska
powietrzna droga

7. Zwrot "Go Around" oznacza:

podejście do lądowania
instrukcje wykonywaną podczas kołowania
przejście na drugie okrążenie

8. Wartość na mapie podejścia oznaczona jako „DA” oznacza:

maksymalną prędkość samolotu
najwyżej położoną przeszkodę
szerokość pasa
wysokość decyzyjną

9. Kod transpondera dla sytuacji EMERGENCY to:

7500
7600
2200
7700

10. Informacja w metarze R25/800 oznacza:

dlugość pasa
RVR na pasie 25
długość hamowania na pasie 25 wynosi 800 metrów


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
Discord - nowy komun...
Promocje dodatków.
Malowania
Minimalna i zalecana...
Nowe samoloty, nowe ...
Najciekawsze tematy
Nowe samoloty, no... [213]
Malowania [182]
Live ATC

Live - Flight Radar
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

10 luty 2019 21:37
Jędzrzej: przy wjeździe na pas sam włączaj transponder w mode C, nie czekaj na airborne - będziesz miał ciśnienia w pirepie. To samo po przy lądowaniu - wyłączaj sam

04 luty 2019 23:46
Fajnie, jutro spróbuję i zobaczę czy rzeczywiście da radę bez tego jednego landing lighta latać Grin

04 luty 2019 22:45
a latać można i to nawet we dwóch w kokpicie co ostatnio z Michałem czynimy Grin

04 luty 2019 22:44
Jedrzej_064: bo FFA320 ma jakiś durne oscylacyjne zasilanie świateł landing (jak prawdziwe Wink ) i lepiej go nie używać przy FDR`rze - któryś (chyba pierwszy z lewej) zostawić na off

04 luty 2019 21:02
landing rate i samo lądowanie. I jak tu latać jak wszystko jest przeciwko??? > Sad

Discord
Statystyki odwiedzin
City page theme style by Frosty Orginal theme by Si-Fuion