SpeedAir
obrazek O nas
obrazek Piloci
obrazek Flota
obrazek Zarząd
obrazek Galeria
obrazek Kontakt
obrazek Statut linii
obrazek Regulamin Szkółki
obrazek System VMS
obrazek Rekrutacja
obrazek Dołącz do nas
obrazek Events
Polecamy
Aktualnie online
Gości online: 4
Użytkowników: 0
Zarejestrowanych: 56
Najnowszy: Janek Jan
Krok 1/2 - Test sprawdzający.
Aby ubiegać się o przyjęcie do linii SpeedAIR, należy poprawnie odpowiedzieć na wszystkie pytania!
1. Planujesz wykonać lot na trasie Kraków - Frankfurt, którego trasa prowadzi na zachód, wybierzesz poziom lotu:

FL360
FL370
FL355

2. W trakcie kołowania do pasa 28 dostajesz od kontroli informację o zmianie wiatru i polecenie startu z pasa przeciwległego. Będziesz startował z pasa:

10
31
09

3. Zamierzasz  lądować na pewnym lotnisku o pasach 05/23 i 15/33. Wieje wiatr z kierunku 290 stopni o sile 11 węzłów. Do lądowania wybierzesz pas:

23
15
05
33

4. Zgoda na lot IFR nie zawiera:

lotniska docelowego
numeru pasa do odlotu
kodu transpondera
instrukcji kołowania

5. Maksymalna prędkość samolotu w przestrzeni niekontrolowanej G poniżej FL100 to:

250 wezłów
200 wezłów
290 wezłów
bez ograniczeń

6. Procedura STAR to:

procedura odlotowa z lotniska
procedura dolotowa do lotniska
powietrzna droga

7. Zwrot "Go Around" oznacza:

podejście do lądowania
instrukcje wykonywaną podczas kołowania
przejście na drugie okrążenie

8. Wartość na mapie podejścia oznaczona jako „DA” oznacza:

maksymalną prędkość samolotu
najwyżej położoną przeszkodę
szerokość pasa
wysokość decyzyjną

9. Kod transpondera dla sytuacji EMERGENCY to:

7500
7600
2200
7700

10. Informacja w metarze R25/800 oznacza:

dlugość pasa
RVR na pasie 25
długość hamowania na pasie 25 wynosi 800 metrów


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
Minimalna i zalecana...
Nowe samoloty, nowe ...
Xplane 11 i 737-300 ...
THRUSTMASTER T.FLIGH...
Skracanie STAR
Najciekawsze tematy
Nowe samoloty, no... [213]
Malowania [173]
Live ATC

Live - Flight Radar
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

16 maj 2018 00:34
Można. Wyślij do mnie lub do Piotra.

14 maj 2018 15:21
Wysypała się strona w momencie kiedy wysyłałem pirep. Można to jakoś ręcznie wrzucić?

14 kwiecień 2018 09:13
"lecem"

14 kwiecień 2018 01:31
Zgoda jest ale wolałbym abyś poleciał.

14 kwiecień 2018 00:06
Proszę, o zgodę na przestawienie manualna B787 z EGKK do EPWA, powód, udało mi się dostać slot na CTP z EPWA. Postaram się z rana dolecieć do EPWA, ale nie mam gwarancji że mi się uda.

TeamSpeak
Statystyki odwiedzin
City page theme style by Frosty Orginal theme by Si-Fuion