Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 35 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 35 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 36 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 36 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 37 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 37 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 38 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 38 Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 39 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /httpdocs/maincore.php:35) in /httpdocs/maincore.php on line 187 SpeedAir - Flota SpeedAir
SpeedAir
obrazek O nas
obrazek Piloci
obrazek Flota
obrazek Zarząd
obrazek Galeria
obrazek Kontakt
obrazek Statut linii
obrazek Regulamin Szkółki
obrazek System VMS
obrazek Rekrutacja
obrazek Dołącz do nas
obrazek Events
Polecamy
Aktualnie online
Gości online: 2
Użytkowników: 0
Zarejestrowanych: 59
Najnowszy: Adamhab
Flota SpeedAir
ATR 72-500 x2 SP-QQO, SP-TYF


- Długość - 27,16 m
- Rozpiętość skrzydeł - 27,06 m
- Sucha masa operacyjna - 13 500 kg
- Maksymalna masa startowa - 22 500 kg
- Zasięg - 810 nm/1500 km
- Prędkość przelotowa - 276 kts/511 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 7 000 kg
- Liczba pasażerów - 68

ATR 72 pasażerski samolot turbośmigłowy, produkowany przez włosko-francuskie przedsiębiorstwo lotnicze ATR (wł.: Aerei da Trasporto Regionale, franc.: Avions de Transport Régional). ATR 72 to metalowy, pasażerski górnopłat z dwoma turbośmigłowymi silnikami Pratt & Whitney Canada PW127F/M o mocy 5500 KM (2 x 2750 KM)i niskopoziomowym podwoziem.



De Havilland DHC-8-400 x3 SP-WAR, SP-KRK, SP-GDN


- Długość - 32,81 m
- Rozpiętość skrzydeł - 28,40 m
- Sucha masa operacyjna - 25 850 kg
- Maksymalna masa startowa - 29 260 kg
- Zasięg - 2522 km
- Prędkość przelotowa - 667 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 2,136 kg
- Liczba pasażerów - 80
Bombardier Q400 NextGen to nowoczesny samolot turbośmigłowy. Napędzają go dwa silniki Pratt & Whitney PW150A. Kabina pasażerska została dodatkowo wyciszona i w zależności od konfiguracji pomieści na pokładzie od 68 do 80 pasażerów.


Airbus A319 x1 SP-DTM


- Długość 31.44 m
- Rozpiętość skrzydeł - 34.10 m
- Sucha masa operacyjna - 38 818 kg kg
- Maksymalna masa startowa - 68 000 kg
- Zasięg - 3 850 nm/7 130 km
- Prędkość przelotowa - 440 kts/814 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 15 682 kg
- Liczba pasażerów - 107

Airbus rozpoczął prace nad tym modelem w 1999 roku. Pierwszy prototyp, wyposażony w dwa silniki Pratt and Whitney PW6000 wzbił się w powietrze w styczniu 2002 roku. Później wyposażany był w silniki CFM o ciągu 96-106 kN. Pierwszy lot komercyjny odbył się w lipcu 2003 roku. Airbus A318 jest najmniejszym samolotem pasażerskim produkowanym przez firme Airbus z Tuluzy.


Airbus A320 x4 SP-GWV, SP-DTO, SP-KQB, SP-DTB


- Długość - 37,57 m
- Rozpiętość skrzydeł - 33,91 m
- Sucha masa operacyjna - 41 244 kg
- Maksymalna masa startowa - 77 000 kg
- Zasięg - 3700 nm/ 6852 km
- Prędkość przelotowa - 487 kts/901 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 19 256 kg
- Liczba pasażerów - 150

Airbus A320 to pasażerski samolot średniego zasięgu który jako pierwszy został wyposażony w cyfrowy układ sterowania lotem fly-by-wire. Samolot ten został oblatany 22 lutego 1987, a rok później 28 marca 1988 odbył swój pierwszy lot komercyjny w barwach Air France. Airbus A320 jest bazowym modelem samolotów A318, A319 i A321. Samolot ten jest bezpośrednią odpowiedzią europejskiego producenta na amerykańskiego Boeinga 737.


Airbus A321 x1 SP-DTA


- Długość - 44,51 m
- Rozpiętość skrzydeł - 34,10 m
- Sucha masa operacyjna - 46 856 kg
- Maksymalna masa startowa - 93 000 kg
- Zasięg - 3900 nm/7222 km
- Prędkość przelotowa - 470 kts/870 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 26 944 kg
- Liczba pasażerów - 185
Samolot pasażerski średniego zasięgu produkowany przez europejskie konsorcjum Airbus z Tuluzy. Airbus A321 jest największym z serii maszyn Airbus A320 Family.Jest równiż bezpośrednim konkurentem dla amerykańskiego Boeinga 737-900 i 900ER


Boeing 737 - 400 x2 SP-KOG, SP_KOH


- Długość - 36,45 m
- Rozpiętość skrzydeł - 28,88 m
- Sucha masa operacyjna - 33 643 kg
- Maksymalna masa startowa - 68 039 kg
- Zasięg - 2 680 nm/4963 km
- Prędkość przelotowa - 440 kts/814 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 5 000 kg
- Liczba pasażerów - 146
Rodzina samolotów 737 należy do najpopularniejszy na świecie wąskokadłubowy samolot pasażerski średniego zasięgu, produkowany w wielu wersjach od 1967 roku, przez firmę Boeing w Stanach Zjednoczonych. Wersja 400 należąca do podgrupy Classic była produkowana w latach 1983-2000.

Boeing 737-500 x1 SP-SPR


- Długość - 31,01 m
- Rozpiętość skrzydeł - 28,88 m
- Sucha masa operacyjna - 31 983 kg
- Maksymalna masa startowa - 60 555 kg
- Zasięg - 2 400 nm/4444 km
- Prędkość przelotowa - 492 kts/911 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 4 471 kg
- Liczba pasażerów - 122
Boening 737-500 posiada zasięg optymalny do lotów międzynarodowych – kontynentalnych. Posiada parametry lotu, które na standardowych dystansach zapewniają szybka podróż. Ze względu na swoje gabaryty oraz zastosowane systemy jest dość odporny na turbulencje.



Boeing 737-600 x1 SP-ZBI


- Długość - 31,20 m
- Rozpiętość skrzydeł - 34,32 m
- Sucha masa operacyjna - 36 378 kg
- Maksymalna masa startowa - 65 544 kg
- Zasięg - 4 200 nm/7778 km
- Prędkość przelotowa - 455 kts/842 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 15 558 kg
- Liczba pasażerów - 110
Wraz z wersjami 737-700 i 737-800, model 737-600 był jednym z pierwotnie oferowanych trzech wariantów odmiany 737 Next Generation. Model 737-600 zastąpił model 737-500. Obecnie nie jest już produkowany, głównie ze względu na małą ekonomiczność. Jego silniki zużywały tyle paliwa, co większe 737-800 i 737-700, a zabierał mniej pasażerów.

Boeing 737-700 x2 SP-TTP, SP-RCJ


- Długość - 33,60 m
- Rozpiętość skrzydeł - 34,32 m
- Sucha masa operacyjna - 37 648 kg
- Maksymalna masa startowa - 70 080 kg
- Zasięg - 4 000 nm/7408 km
- Prędkość przelotowa - 460 kts/851 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 17 554 kg
- Liczba pasażerów - 126
Pierwszy egzemplarz maszyny nowej generacji – Boeing 737 "Next-Generation", wstępnie oznaczony jako Boeing 737-300X, ukończono 8 grudnia 1996, a oblatano 9 lutego 1997. Mieści 126 pasażerów w dwuklasowej konfiguracji. Samolot ten jest odpowiedzią Boeinga na europejskiego Airbusa A319

Boeing 737-800 x9 SP-MEH, SP-GAC, SP-KTA, SP-QPU, SP-SDH, SP-SXG, SP-UCK, SP-WGR, SP-UCM


- Długość - 39,47 m
- Rozpiętość skrzydeł - 34,32 m
- Sucha masa operacyjna - 41 413 kg
- Maksymalna masa startowa - 79 016 kg
- Zasięg - 5 500 nm/10 186 km
- Prędkość przelotowa - 453 kts/838 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 21 319 kg
- Liczba pasażerów - 160
Najpopularniejszy model ze wszystkich 737 Next Generation.



Boeing 737-900 x1 SP-ZMS


- Długość - 42,11 m
- Rozpiętość skrzydeł - 34,32 m
- Sucha masa operacyjna - 44 676 kg
- Maksymalna masa startowa - 85 139 kg
- Zasięg - 5 400 nm/10 000 km
- Prędkość przelotowa - 460 kts/851 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 23 045 kg
- Liczba pasażerów - 180

Pierwszy lot modelu 737-900 odbył się 3 sierpnia 2000, a na rynek trafił po raz pierwszy 15 maja 2001 (do linii lotniczej Alaska Airlines). Model 737-900 znacznie różni się od wczesnych modeli pokoleń Original (modele 737-100 i 737-200) i Classic (modele 737-300, 737-400 i 737-500). Jest większy, zabiera na pokład więcej pasażerów, ma większą maksymalna masę startową, jest bardziej wydajny, może latać na większych wysokościach, a co najważniejsze, ma o wiele dłuższy zasięg



Boeing 747 - 400 x1 SP-WQK,


- Długość - 70,67 m
- Rozpiętość skrzydeł - 64,44 m
- Sucha masa operacyjna - 184 567 kg
- Maksymalna masa startowa - 412 770 kg
- Zasięg - 9 100 nm/16 853 km
- Prędkość przelotowa - 492 kts/911 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 35 031 kg
- Liczba pasażerów - 416
Samolot pasażerski szerokokadłubowy dalekiego zasięgu, produkowany przez Boeing Company, potocznie nazywany Jumbo Jet – ustępując Airbusowi A380 i An-225 jest jednym z największych samolotów odrzutowych na świecie. Pierwszy lot Boeinga 747 odbył się 9 lutego 1969 roku, a wprowadzony został do służby w 1970 na amerykańskich liniach Pan Am. Do 2006 wyprodukowano 1375 sztuk tego samolotu we wszystkich wersjach.


Boeing 757-200 x1 SP-NFC


- Długość - 47,32m
- Rozpiętość skrzydeł - 38,05m
- Sucha masa operacyjna - 51 700 kg
- Maksymalna masa startowa - 116 100 kg
- Zasięg - 4 900 nm/9 074 km
- Prędkość przelotowa - 462 kts/855 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 39 000 kg
- Liczba pasażerów - 0
Samolot pasażerski, wąskokadłubowy, dalekiego zasięgu, produkowany przez firmę Boeing w USA, wprowadzony do eksploatacji w roku 1983. Dzięki wydłużeniu ETOPS do 180min chętnie wykorzystywany na trasach atlantyckich.


Boeing 757-200F x1 SP-BMY


- Długość - 47,32m
- Rozpiętość skrzydeł - 38,05m
- Sucha masa operacyjna - 51 700 kg
- Maksymalna masa startowa - 116 100 kg
- Zasięg - 4 900 nm/9 074 km
- Prędkość przelotowa - 462 kts/855 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 39 000 kg
- Liczba pasażerów - 0
W końcowym okresie produkcji samolotu 757-200 powstała odmiana do przewozu frachtu, ze zmienionym nieco kadłubem, pozbawiona okien pod oznaczeniem 757-200F.


Boeing 757-300 x1 SP-DAW


- Długość - 47,32m
- Rozpiętość skrzydeł - 38,05m
- Sucha masa operacyjna - 64 330 kg
- Maksymalna masa startowa - 122 470 kg
- Zasięg - 4 250 nm/7 871 km
- Prędkość przelotowa - 462 kts/851 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 30 930 kg
- Liczba pasażerów - 243
Samolot pasażerski, wąskokadłubowy, dalekiego zasięgu, produkowany przez firmę Boeing w USA, wprowadzony do eksploatacji w roku 1983. Wykorzystywany przede wszystkim na trasach kontynentalnych, rzadziej na trasach transatlantyckich. W modelu 757 zostawiono mechaniczne układy sterowania, wprowadzono jednak kilka monitorów, prezentujących najważniejsze dane. Został on opracowany prawie równocześnie z modelem Boeing 767, dlatego szkolenie pilotów latających na tych maszynach jest prawie takie samo.


Boeing 767-300ER x2 SP-WQJ, SP-SXH


- Długość - 54,9m
- Rozpiętość skrzydeł - 47,6 m
- Sucha masa operacyjna - 90 011 kg
- Maksymalna masa startowa - 186 880 kg
- Zasięg - 7 100 nm/13 149 km
- Prędkość przelotowa - 465 kts/861 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 43 799 kg
- Liczba pasażerów - 269
Prace nad najmniejszym szerokokadłubowym odrzutowcem B767 rozpoczęły się w 1978 roku równolegle z pracami nad wąskokadłubowym Boeing 757. Obydwa samoloty wykorzystują identyczny pulpit sterowniczy i wiele systemów. Pierwszy lot tej maszyny odbył się 30 stycznia 1986, zaś do służby Boeing B767-300 wszedł we wrześniu tego samego roku. Podobnie jak w przypadku wersji 200 opracowano również odmianę długodystansową ER, która rozpoczęła służbę w 1989. Właśnie modele ER mamy w naszej flocie..



Boeing 777-200 x2 SP-SXF, SP-UCL


- Długość - 63,7m
- Rozpiętość skrzydeł - 64,8 m
- Sucha masa operacyjna - 145 149 kg
- Maksymalna masa startowa - 347 184 kg
- Zasięg - 9 380 nm/17 370 km
- Prędkość przelotowa - 490 kts/905 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 63 957 kg
- Liczba pasażerów - 440
Boeing 777-200LR ("LR" – Longer Range - ang. Dłuższy Zasięg). Gdy wszedł do służby w 2006 roku stał się samolotem pasażerskim o najdłuższym zasięgu na świecie. Boeing nazwał ten samolot Worldliner, w celu podkreślenia jego zdolności do dotarcia prawie do wszystkich lotnisk na świecie. Zasięg ponad 17 tysięcy kilometów.



Boeing 777-300ER x1 SP-KBO


- Długość - 73,9m
- Rozpiętość skrzydeł - 64,8 m
- Sucha masa operacyjna - 167 830 kg
- Maksymalna masa startowa - 351 534 kg
- Zasięg - 7 930 nm/14 685 km
- Prędkość przelotowa - 490 kts/905 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 69 853 kg
- Liczba pasażerów - 550
Dwusilnikowy szerokokadłubowy samolot pasażerski. Jest to największy na świecie samolot dwusilnikowy. Maszyna, rozwijana przy udziale ośmiu linii lotniczych, została zaprojektowana, aby zastąpić starsze szerokokadłubowe odrzutowce i uzupełnić lukę w ofercie pomiędzy modelami 767 i 747. Jako pierwszy samolot firmy Boeing, Worldliner został wyposażony w elektroniczny system sterowania statkiem powietrznym (ang. Fly-by-wire).



Boeing 777 Freighter x1 SP-CCA


- Długość - 63,7m
- Rozpiętość skrzydeł - 64,8 m
- Sucha masa operacyjna - 144 379 kg
- Maksymalna masa startowa - 347 815 kg
- Zasięg - 4 885 nm/9 045 km
- Prędkość przelotowa - 490 kts/905 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 103 736 kg
Boeing 777 Freighter Dzieli swoje rozwiązania z -200LR, takie jak poszycie, silniki i zbiorniki paliwa. Jego maksymalna ładowność wynosi 103 000 kg i jest zbliżona do 747-200F (110 000 kg).



Embraer ERJ-145LR x1 SP-VSW


- Długość - 28,45 m
- Rozpiętość skrzydeł - 20,04 m
- Sucha masa operacyjna - 12 110 kg
- Maksymalna masa startowa - 21 999 kg
- Zasięg - 1 550 nm/2 873 km
- Prędkość przelotowa - 450 kts/833 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 7 297 kg
- Liczba pasażerów - 50
Typ regionalnego odrzutowego samolotu pasażerskiego brazylijskiej firmy Embraer, również dostosowany dla potrzeb lotnictwa wojskowego. Pierwszy egzemplarz wyprodukowano i oblatano w Brazylii 11 sierpnia 1995.



Embraer E175 x4 SP-YHQ, SP-ZEL, SP-ZEM, SP-ZMU


- Długość - 31,68m/103 ft 11 in
- Rozpiętość skrzydeł - 26,00m/85 ft 4 in
- Sucha masa operacyjna - 21 810 kg
- Maksymalna masa startowa - 37 500 kg
- Zasięg - 2 000 nm/3 704 km
- Prędkość przelotowa - 460 kts/851 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 2 650 kg
- Liczba pasażerów - 78
Samolot pasażerski brazylijskiej firmy Embraer. Je leftstrongtbody/strong - 64,44 m1 - 112 945 kg/images/linia.gifst to wąskokadłubowy, regionalny odrzutowiec – nieznacznie wydłużona wersja Embraera 170, zabierająca na pokład 78 pasażerów..

HUB Kraków EPKK - SP-ZEL
HUB Warszawa EPWA - SP-ZEM
HUB Shannon EINN - SP-ZMU
HUB Nowy Jork KJFK - SP-YHQ



Embraer E190 x1 SP-HYP


- Długość - 36,24m/118 ft 11 in
- Rozpiętość skrzydeł - 28,72m/94 ft 3 in
- Sucha masa operacyjna - 27 720 kg
- Maksymalna masa startowa - 47 790 kg
- Zasięg - 2 400 nm/4 444 km
- Prędkość przelotowa - 481 kts/890 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 3 500 kg
- Liczba pasażerów - 94
Brazylijski samolot pasażerski średniego zasięgu z dwoma silnikami odrzutowymi w podskrzydłowych gondolach. Samolot oblatano w marcu 2004 roku.

HUB Kraków EPKK - SP-HYP



McDonnell Douglas MD-11 x1 SP-DAU


- Długość - 58,65m/192 ft 5 in
- Rozpiętość skrzydeł - 51,66m/169 ft 6 in
- Sucha masa operacyjna - 128 808 kg
- Maksymalna masa startowa - 273 294 kg
- Zasięg - 7 630 nm/14 130 km
- Prędkość przelotowa - 510 kts/944 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 52 632 kg
- Liczba pasażerów - 323
Trzysilnikowy szerokokadłubowiec średniego i dalekiego zasiegu. Był produkowany przez amerykańską firmę McDonnell-Douglas, a później przez Boeinga po wchłonięciu przez niego pierwszego producenta. Posiada dwa silniki zamontowane pod skrzydłami oraz jeden pod statecznikiem pionowym. Jest to samolot oparty o model DC-10, jednak posiada pewne ulepszenia: jest dłuższy, ma większą rozpiętość skrzydeł, posiada tzw. winglety (zagięcia końcówek skrzydeł), oraz nowe silniki. MD-11 posiada tzw. szklany kokpit – nowoczesny kokpit, na którym wskazania przyrządów są wyświetlane na 6 ekranach telewizyjnych CRT. Projekt MD-11 rozpoczął się 30 grudnia 1986 roku. Swój pierwszy lot wykonał 10 stycznia 1990 roku. .

HUB Shannon EINN - SP-DAU



McDonnell Douglas MD-11F x1 SP-CLM


- Długość - 58,65m/192 ft 5 in
- Rozpiętość skrzydeł - 51,66m/169 ft 6 in
- Sucha masa operacyjna - 112 748 kg
- Maksymalna masa startowa - 273 294 kg
- Zasięg - 8 150 nm/15 093 km
- Prędkość przelotowa - 512 kts/948 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 91 962 kg
- Liczba pasażerów - 0
Projekt MD-11 rozpoczął się 30 grudnia 1986 roku. Swój pierwszy lot wykonał 10 stycznia 1990 roku. Pierwszą linią, która zamówiła MD-11 był fiński Finnair. Następnie amerykański FedEx, niemiecka Lufthansa Cargo, amerykański UPS oraz holenderski KLM. Ostatni MD-11 dostarczony został 22 lutego 2001 roku do Lufthansa Cargo. Ostatecznie sprzedanych zostało 200 sztuk. Obecnie MD-11 wypierane są przez Boeingi 777 oraz Airbusy A330/A340.

HUB Kraków EPKK - SP-CLM



McDonnell Douglas MD-88 x1 SP-EUL


- Długość - 45,01m/147 ft 8 in
- Rozpiętość skrzydeł - 32,82m/107 ft 8 in
- Sucha masa operacyjna - 35 369kg
- Maksymalna masa startowa - 67 812 kg
- Zasięg - 2 750 nm/5 093 km
- Prędkość przelotowa - 440 kts/814 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 19 969 kg
- Liczba pasażerów - 152
Wąskokadłubowy samolot pasażerski średniego zasięgu, produkowanych w latach 1979 - 1999, przez firmę McDonnell Douglas. Są to ulepszone wersja samolotu DC9, bliźniaka serii MD-90.

HUB Warszawa EPWA - SP-EUL



Cessna Citation X x1 SP-EUK


- Długość - 22,05m/147 ft 8 in
- Rozpiętość skrzydeł - 19,38m/63 ft 7 in
- Sucha masa operacyjna - 9 843 kg
- Maksymalna masa startowa - 16 375 kg
- Zasięg - 3 070 nm/5 685 km
- Prędkość przelotowa - 504 kts/933 km/h
- Przestrzeń ładunkowa - 617 kg
- Liczba pasażerów - 12
Cessna Citation X - to samolot biznesowy średniego zasięgu. Citation X osiąga prędkość maksymalną 0,92 macha (1002,8) km/h. Citation X jest jednym z największych modeli firmy Cessna.

HUB Warszawa EPWA - SP-EUK



BAe Avro RJ85 x1 SP-KQT


- Długość - 28.55 m
- Rozpiętość skrzydeł - 26.34 m
- Sucha masa operacyjna - 24 600 kg
- Maksymalna masa startowa - 42 185 kg
- Zasięg - 2 531 km
- Prędkość przelotowa - 890 km/h/h
- Przestrzeń ładunkowa - 8 075 kg
- Liczba pasażerów - 85
Avro RJ to zmodyfikowana wersja brytyjskiego odrzutowca regionalnego British Aerospace BAe 146. Pierwszy lot tego typu odbył się w 1981 r., a produkcja została zakończona w 2001 r. Łącznie powstało niemal 400 sztuk. BAE 146/Avro RJ był najlepiej sprzedającym się brytyjskim samolotem pasażerskim w historii.

HUB Warszawa EPWA - SP-KQT

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
SquawBox
Discord - nowy komun...
Promocje dodatków.
Malowania
Minimalna i zalecana...
Najciekawsze tematy
Nowe samoloty, no... [213]
Malowania [182]
Live ATC

Live - Flight Radar
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

21 październik 2021 19:13
Oj Wojtku chyba masz rację. To chyba już koniec.

01 październik 2021 20:00
Nasi koledzy bardzo ładnie po angielsku opuścili szeregi linii. Bez podania żadnej przyczyny po tylu latach współpracy. Brawo.

14 wrzesień 2021 12:24
Można jeszcze poczekać do końca roku , a potem ogłosić upadłość firmy.

04 wrzesień 2021 10:54
Mam nadzieje ze jeszcze wrócą dobre czasy. Może to tylko chwila .. bezczynności. Smile

29 sierpień 2021 19:43
Było by przykro. Frown

Discord
Statystyki odwiedzin
City page theme style by Frosty Orginal theme by Si-Fuion